Tlf: 69 12 69 00   –  Se åpningstider
Intervall Spinn 55
Beskrivelse:
Effektiv og energisk time

Varighet:
55 minutter

Intensitet:
Middels til høy

Passer for:
Alle

Del:
Påmelding
Øvrige timer
Effektiv treningsøkt

Intervall Spinn 55 minutter er en intervall time på sykkel med fokus på å ha det gøy samtidig som man får maks ut i forhold til eget behov og form. Spinning er en skånsom form for trening, da du enkelt kan justere motstand og tempo som passer ditt behov og mål. Dette er også skånsomt for dine ledd, som knær og ankler. Våre energiske og dyktige instruktører vil guide deg igjennom timen, gi gode sykkeltips og gjøre sitt for at du blir tatt vare på og yte etter tid evne på en engasjermende måte. 

Målet med timen? Ha det gøy, få godt treningsutbytte 
Hvem passer timen for? Alle! Vi vil ta hensyn til om du er nybgynner, har spinnet endel eller er aktiv. Timen passer bedre for spinnere, enn dere som sykler ute og har fokus på sykling.
Nivå? Nybegynner - aktiv syklist. Timen er enkel å tilpasse ditt behov
Treningsfordeler:
  • ​Kom i form raskt
  • Forbrenn opp til 600-650 kalorier
  • Økt utholdenhet
  • Etterforbrenning på over 24 timer etterpå
  • Definert benstruktur

 
Relaterte Nyheter
Uansett hvilken motivasjon du har for å begynne å trene, kan Sports Club Sarpsborg bistå deg og hjelpe deg til å nå dine mål.
Halloween
30.10.2017 22:52
Les mer
Kosthold
12.10.2017 22:24
Les mer
Mai-kampanje
23.05.2017 21:00
Les mer
sittestilling
29.04.2017 23:09
Les mer
Åpent Hus - uke 17
20.04.2017 15:05
Les mer
Røykeslutt
23.01.2017 23:17
Les mer
Lær&Tren
19.01.2017 21:37
Les mer
Åpningstider i julen
11.12.2016 16:26
Les mer
muskelvekst
29.10.2016 23:23
Les mer
Atrose
29.10.2016 23:10
Les mer
14364380-senior-citizens-exercising-with-blue-gym-balls-in-fitness-center-stock-photo
21.10.2016 09:11
Les mer



 
GRATIS PERSONLIG HELSEPLAN
Kontakt oss i dag, og vi gir deg en uforpliktende helse-kartlegging (personlig helseplan) til en verdi av kr. 500,-
En personlig helseplan hjelper oss å tilrettelegge et riktig tilbud for deg,
slik at du øker sannsyngheten for at du skal nå dine helsemål.
JEG ØNSKER EN PERSONLIG HELSEPLAN